piątek, 8 marca 2013

                                  <3 Wstęp <3

Heiii <3

 

Tu nasz nowy post !

Nie będzie jednak taki jak inny ...

Będę blogowała razem z siostrą ... ale czasem.

Ponieważ razem wpadłyśmy na ten pomysł !

Będzie super !

Na naszym blogu znajdziecie różne ciekawostki o modzie i o naszym życiu codziennym.

A, więc tak : 

Jestem Maja ( Nazwiska nie podam ) Mam 13 lat i mieszkam w województwie pomorskim.

Chodzę do VI klasy.

Mam średnie oceny.

Nie zależy mi na tym, aby mój blog, a raczej nasz blog miał 1000000 odsłon czy coś takiego.

Robię to, ponieważ się nudzę, a i mogę wam coś poradzić ;p


..:: Ewa ::..

Ewa to moja młodsza siostra ma 8 lat, ale jest poważna.

Chodzi do I klasy.

Lubi zwierzęta i żelki ;p

 

..:: Zakończenie ::..

Taki nagłówków  w typie ,,  ..::     ::.. " Nie będzie.

Ok, zdjęć na razie nie wstawię, bo nie mam telefonu ...

Ale jak będę miała ( Czyli za jakieś ... jutro to będę wstawiać.

 

 Jak wam się podobał nasz pierwszy post ?

Napisz w komentarzu ! 

2 komentarze: