poniedziałek, 11 marca 2013

                                          Nuda ;)

Hola !

Co tam ludziki ?

Jak się czujecie ?

Bo ja kiepsko ...Opowiem wam od początku.

Normalnie po szkole wybrałam się z przyjaciółką do pizzerii.

To nasza tradycja ;) 

Zjadłam na miejscu porcję frytek, a kolejną wzięłam na wynos.

W domu zamiast kolacji zjadłam właśnie te frytki.

Już nie smakowały jak poprzednio...

Były ohydne!

Już nigdy więcej nie wezmę  tego na wynos.

A tak to dzisiaj w ogóle mam kiepski nastrój.

W szkole była niezapowiedziana kartkówka.

Kolejna jedynka do kolekcji :(

Teraz siedzę sobie na łóżku i znoszę ból brzucha po tych frytkach.

Nie mogę się doczekać nowego telefonu !

A raczej używanego.

Ale jeżeli mi żaden nie podpasi to najwyżej dłużej i może kiedy

indziej znajdzie się lepszy.

Na razie mam starą cegłę swojego taty.

Chciałam poinformować ,, Gal anonim " że wiem kim jest.

Nie będę robić żadnej afery czy coś.

Ale niech przemyśli swoje zachowanie !

Radzę !!!

 

Macie telefony jakie ?

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz