sobota, 9 marca 2013

                                        Pamiętnik

Heii <3

Teraz jestem w sosie to dodam pościk !

Wczoraj byłam z kumpelami na takich zakupach.

Łaziłyśmy po całym mieście ( Raczej wsi .. ale dużej ).

Zjadłam dwa HOT DOGI, a potem po nich było mi nie dobrze.

A w sklepie zobaczyłam taki super pamiętnik.

Taki niebiesko-różowy.

Kosztował ... nie wiem ... może 8 zł .

Na początku chciałam w nim pisać wszystkie sekrety jak w fajnych bajkach.

ALE też bałam się, że może wpaść w niepowołane ręce - też tak ja w fajnych bajkach.

Więc postanowiłam tam pisać takie ciekawe wydarzenia.

Ale nadal będzie sekretnie schowany.

Kluczyk mam zawsze na szyi.

Potem znów zmieniłam zdanie i kupię sobie nowy.

Ładniejszy i mniej dziecinny niż wcześniej.

Ale jeszcze nie kupiłam.

Jak pojadę po telefon to może wtedy właśnie go kupię.


Macie pamiętnik ? Piszecie tam najskrytsze sekrety ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz