wtorek, 12 marca 2013

                 :\  Nudny dzień i nic więcej :\

 Fáilte !

Co tam ?

Dzisiejszy dzień ? Nuuuuuda !!!

Chociaż ... ?

Nie !

W szkole na Niemieckim dostałam jedynkę .

Normalnie siedziałam na lekcji i rozmawiałam z 

koleżanką.

I pani mówi : To kto jest chętny do odpowiedzi ?

Ale nikt nie odpowiedział, więc pani sama wybrała.

I wybrała właśnie mnie ! 

No, ale ja się nie nauczyłam i dostałam 1 !!!

To nie jedno zmartwienie.

Pokłóciłam się z przyjaciółką... :(

Ale to co mi zrobiła nie jest do wybaczenia.

Tego jej na pewno nie wybaczę.

Zmieńmy temat ;)

Koleżanka mi doradziła, żebym zrobiła konkurs.

I taaak, zrobię konkurs, ale nie dzisiaj.

Najpierw muszę się zastanowić jakie będzie zadanie.

Potem zakupić jakieś nagrody.

A potem dopiero będzie konkurs.

Myślę, że będzie to jakaś praca plastyczna.

I raczej nagrody będą dotyczyły dziewczyn ...

Ale każdy może spróbować.

  

Jakie nagrody byście chcieli ?   



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz